A fost odată ca niciodată un eveniment reușit…

Atunci când organizezi un eveniment, atenția ta se îndreaptă în foarte multe direcții. Atunci ești copleșit de griji și, uneori, muncești prea mult până la eveniment ca să te bucuri prea puțin pe parcursul lui.

De aceea, la Conacul Heldsdorf, noi îți oferim mai mult decât posibilitatea să închiriezi o sală pentru organizare de evenimente. Noi suntem consultanții tăi pe parcursul evenimentului, oferindu-ți o serie de facilități care te vor scăpa de griji și îți vor permite să te bucuri de fiecare moment alături de invitații tăi.

Aici, ai parte nu doar de facilitățile unui restaurant cu meniu personalizat și servire impecabilă, ci și de cazare pentru invitații tăi, piscină, curte cu foișor pentru evenimente outdoor și transport, dacă este necesar, pentru invitați sau logistică.

Ai tot ce îți trebuie pentru organizare evenimente corporate

Până în prezent, echipa noastră a acumulat o experiență bogată în găzduirea și organizarea evenimentelor corporate, fie că este vorba de lansări de produs, team building-uri, petreceri corporate, cine festive sau conferințe de afaceri.

Aici ai toate facilitățile de care ai nevoie și o echipă care stă în permanență la dispoziția ta. Avem o capacitate de cazare de 9 camere duble, iar capacitatea sălii de evenimente interioare este de până la 200 de persoane. Stilul shabby chic din decorul sălii noastre oferă evenimentului tău o notă de eleganță aparte și va încânta fiecare privire.

Pentru prezentări, lansări de produs sau conferințe de afaceri, sala noastră deține toate facilitățile logistice necesare. În plus, oferim consultanță pentru amenajarea sălii, alegerea meniului și orice alt aspect menit să îți impresioneze invitații.

Ești pregătit să organizezi un eveniment memorabil?
Primul pas l-ai făcut deja. Mai trebuie doar să ne contactezi!