Povestea ta se sărbătorește aici !

[rev_slider alias=”desprenoi”]

Atunci când organizezi un eveniment, fiecare detaliu contează. De la decorul sălii, servire, meniu, muzică și lumini, toate aceste elemente fac diferența între un eveniment banal și unul memorabil, pe care invitații tăi și-l vor aminti peste ani de zile.

Dacă noi ți-am spune că toate aceste aspecte le poți lăsa în grija noastră? Ei bine, acest lucru este adevărat. La Conacul Heldsdorf, noi suntem organizatorii și consultanții tăi pe tot parcursul evenimentului. Indiferent de tipul evenimentului pe care vrei să îl organizezi aici (nuntă, botez, petrecere corporate, lansare de produs sau conferință), noi îți asigurăm toate facilitățile necesare și, inclusiv, o sală spațioasă, cu o capacitate de 200 de persoane, decorată într-un stil shabby chic parcă desprins dintr-un basm.

Încă din momentul în care faci primul pas în curtea noastră, vei descoperi o locație unică și un ambient relaxant care te va face să îți lași toate grijile la intrare. Știm că, în calitate de organizator, trebuie să te ocupi de bunăstarea tuturor invitaților tăi; de aceea, noi îți suntem alături tot timpul și îți punem la dispoziție o echipă specializată și experimentată care îți va prelua din responsabilitățile logistice și de decor ale sălii.

Simplitate și eleganță în stil shabby chic

La Conacul Heldsdorf, orice eveniment vei organiza, acesta va căpăta eleganță datorită mobilierului vintage și a elementelor decorative cu aparență învechită într-un stil fermecător.

Decorul shabby chic din cadrul Conacului este menit să impresioneze atât femeile cât și bărbații, oferindu-le momente de încântare care îi vor determina să se fotografieze cât mai mult în incinta sălii și a curții Conacului.

Aici, materialul predominant folosit în decor este lemnul, combinat cu fierul forjat vopsit în culori deschise. Nu lipsesc nici decorațiunile, care oferă locului un stil romantic subtil ce poate fi modelat după gusturile tale sau după specificul evenimentului pe care îl organizezi aici.

Facilități și servicii oferite

La Conacul Heldsdorf îți oferim toate facilitățile și logistica necesare pentru organizarea unei game largi de evenimente precum nunți, botezuri, petreceri corporate, team building-uri, aniversări, prezentări, lansări sau conferințe de afaceri. Este un loc exclusiv dedicat evenimentelor, unic prin stilul său și eleganță în județul Brașov.
Oferim numeroase facilități pentru organizarea evenimentelor, precum:

  • Restaurant cu meniu variat, personalizabil în funcție de eveniment
  • Servire impecabilă
  • Sală cu o capacitate de până la 200 de persoane
  • Logistică și sonorizare pentru muzică live
  • Cazare cu o capacitate de 9 camere duble
  • Piscină în curte
  • Spațiu verde pentru activități outdoor
  • Transportul invitaților până la eveniment
  • Foișor pentru evenimente outdoor, în curte
  • Consultanță pe tot parcursul evenimentului

 

Vrei să începi organizarea unui eveniment de vis?
Intră în legătură cu noi! Spune-ne din timp data și tipul evenimentului pe care dorești să îl organizezi și noi ne asigurăm că povestea ta va deveni realitate!

[rev_slider alias=”desprenoimare”]